vrijdag 27 februari 2009

Over deze Blog

Ook deze Blog groeit Gisteren kreeg ik de tip om het rapport over toeleveren en uitbesteden (dat ik BIJNA af heb) via deze weg beschikbaar te maken. Er is dus opeens een grote kop linksboven verschenen, met de oproep om het gratis rapport aan te vragen.
Ik heb de moeite genomen om naar verschillende zienswijzen en vooroordelen over toeleveren en uitbesteden te kijken, en mijn conclusie is dat we het hier eigenlijk best goed hebben. Met we bedoel ik dan het hele MKB en alle grotere industrieën die daar op leunen. En met hier bedoel ik Nederland, dat een hele hechte infrastructuur van toeleverende bedrijven en industrieën kent. Alleen de tijd zit nu even tegen hé. Daar heb ik in deze columns al zo vaak over geschreven, daarom laat ik dat vandaag even achterwege.

Verder heb ik gelijk de hele blog een facelift gegeven, waarvan ik hem zelf erg opgeknapt vind. Er zullen binnenkort nog wel meer (experimentele) wijzigingen in deze Blog uitgeprobeerd worden. Als dienstverlenend toeleverancier willen wij u niet alleen zo goed mogelijk bedienen met ons automatendraaiwerk, we willen het u laten weten ook.

Geen opmerkingen: