woensdag 11 februari 2009

Crisismoe

Alleen gisteren en eergisteren heb ik weer een zooitje crisis-mail ontvangen. Dat is gewoon deprimerend. En ik ben eergisteren nog zo dom geweest daar op in te gaan ook. Laten we het vandaag weer over toeleveren hebben. En dan bij voorkeur over het toeleveren van serie draaiwerk. Vergeef mij mijn eenzijdige belangstelling, maar het toeleveren van automatendraaiwerk is wel onze manier om door de crisis heen te komen.
Welke crisis? De door de banken aan ons opgedrongen kredietcrisis!

Gelukkig zijn er vandaag weer leuke aanvragen binnen gekomen, en, maar ik hoop, aanlokkelijke aanbiedingen de deur uit gegaan. De eerste order daarop is in ieder geval weer binnen.
Ik houd het stukje van vandaag dus erg kort, want er liggen nog meer aanvragen, en als ik wil dat daar orders uit voorkomen, mag ik ze niet laten liggen natuurlijk.

Geen opmerkingen: