dinsdag 6 januari 2009

De Beste Wensen

EEN GELUKKIG NIEUW JAAR

En daar kom ik dan op 6 januari mee aanzetten. Terwijl er altijd weer die discussie rond de jaarwisseling ontstaat tot wanneer je iemand nou de beste wensen mag doen. Nou, mij mogen ze ALTIJD het beste wensen, en daarom kom ik er nu pas mee. Dat is dus niet helemaal toeval.
Toeval speelt toch al een veel grotere rol dan we meestal willen. En dat terwijl toeval juist helemaal niet lijkt te bestaan. Onze gedachtewereld wereld wordt steeds spiritueler, en dat werkt ook door in de keiharde, bakstenen, wereld.

Het is geen toeval, maar het kan voorbestemming zijn. Voor degenen die zich minder afhankelijk opstellen overkomt je wat je over jezelf afroept. Je kunt dus naar het gewenste resultaat toewerken. En dat dan altijd, of dat nu rijkdom of ziekte is. Ik vrees dat menigeen die onaangenaam door het lot getroffen is het hier niet helemaal mee eens is. Laten we het er dus op houden dat je véél van wat je wilt bereiken zelf kunt bewerkstelligen.

En wat willen we meestal: gezondheid en welvaart. En dat bereiken we door weinig stress, een goede omzet en lage kosten. En dan ben ik bij de kern van mijn betoog. Voor weinig stress en lage kosten heeft de industrie goede en betrouwbare toeleveranciers nodig.

Onnodig om te vertellen dat ik u wel kan wijzen op een aantal goede toeleveranciers voor verspanende bewerkingen zoals draaien en frezen.

Geen opmerkingen: